SALINA CU BULGARI S.R.L. îmbrăţişează o politică verde şi te invită să economisesti taxe de curier şi hârtie şi să ajuţi mediul înconjurător.
Vino cu biletul electronic pe telefonul tău la eveniment, iar noi îl vom scana la intrare. Odată ce ai plasat şi ai achitat comanda, vei primi biletul în format electronic pe adresa de e-mail specificată în timpul efectuării comenzii.
Cum primesc un bilet electronic?
Pe www.salinacubulgari.ro poţi achiziţiona un bilet electronic generat de sistemul de ticketing intern, care se poate printa de acasă, bilet care va permite accesul la evenimentul dorit.
Odată ce plata biletelor este confirmată, cumpărătorul va primi prin intermediul e-mail-ului, un bilet electronic cu serie unică pentru fiecare loc achiziţionat. Cumpărătorul va trebui să descarce biletul electronic(ele) accesănd link-ul primit şi să se prezinte cu acesta la poarta de acces a evenimentului.
Biletul electronic este unic şi netransmisibil. Datele de comandă introduse în sistemul www.salinacubulgari.ro (datele cu caracter personal) trebuie să corespundă cu cele ale persoanei care se prezintă la intrarea la eveniment pentru verificarea şi validarea bilet electronicelor.
Dreptul de retragere din contract/ retur
În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”), privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.
De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru Utilizatorii Salina cu bulgări:
Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. i) din acest act normativ.
Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.
Prin urmare, retragerea din Contractul la distanţă asumat prin vânzarea de bilete pe site-ul www.salinacubulgari.ro se va efectua după cum urmează:
- un bilet cumpărat la un eveniment care va avea loc nu mai poate fi returnat decât cu minim 24 de ore înaintea acestuia. Dacă este vorba despre ultimele 24 de ore, atunci se pot reporta banii pentru un alt eveniment în viitor, însă nu se vor mai returna.
- un bilet cumpărat la un eveniment care a fost amânat (ca data și/ sau ca oră) sau căruia i s-a modificat locația sau a avut modificări de artiști (retragerea unui artist faţă de cei anunțați initial) se poate returna în următoarele condiții: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail contact@salinacubulgari.ro (obligatoriu trimis de pe adresa de pe care a fost achiziţionat biletul), contravaloarea e-ticket-ului se va restitui în contul din care a fost achitat, în maxim 14 zile lucrătoare DUPĂ data la care evenimentul va avea loc.
- un bilet cumpărat la un eveniment care a fost anulat se poate returna în următoarele condiții: se va trimite o solicitare de retur pe adresa de e-mail contact@salinacubulgari.ro (obligatoriu trimis de pe adresa de pe care a fost achiziţionat biletul), contravaloarea e-ticket-ului se va restitui în contul din care a fost achitat, în maxim 14 de la data solicitării returului.
Notă: Retururile nu se vor efectua la sediul Salina cu bulgări.